Kalasat & klart...

Nej jag vet inte. 
Kände väl mest att det var ett tag sen jag skrev, men har inte någonting särkillt att skriva om, jo men jag kan inte! Hahaha...eller kan, men vill inte...Mohaha!

Jag saknar att jobba...det är så tråkigt att vara arbetssökande och ja jag tycker mycket bra o mina kamrater nere på folkuniversitetet, men att få in en stadig lön varje månad hade varit mycket bättre. 
Men, bara 10dagar kvar på folkuniversitetet, undra vad som händer sen?

Imorgon ska jag & mamma köra till Maxi?! Se och försöka hjälpa mormor med handlingen, så dom kan få någon näring i sina små kroppar, hon och morfar.

Det gick förövrigt riktigt bra att passa Malcom (har jag sagt att jag skulle det btw?) Det var så otroligt mysigt och vi hade det verkligen kul hela dagen, om än hektiskt eftersom vi fick leta efter gamlamormor halva dagen, hehe.

Bilden ovan tog jag på mina fina liljor som börjar slå ut nu, som jag fick av min älskade karl för några dagar sen...är han go eller är han go?

Eh, fan nu är jag trött på detta och behöver någonting roligt att göra...SOM?
Byyyyye.....


Kommentarer
Linda

jättefin Bild

2011-09-28 @ 14:06:13
URL: http://msjane.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0