Bakemania!

Bakemania kanske det inte är...men ett kul tidsfördriv!

Idag är jag på ett fruktansvärt frustrerande och irriterande humör, ingenting passar!
Jag vill förrst och främst flytta ifrån detta jä'vla råtthålet, så trött på inbrott och väsen och de flesta grannarna....IIIIIEEEE, blir galen!
Jag vill söka till Universitetet (Och komma in) 
Jag vill ha fast jobb med stadig inkomst....
Jag vill kunna sova utan att frysa, svettas eller hosta ihjäl mig!!!

Inatt vaknade jag av att jag började hosta så mycket att jag inte kunde andras, YAY!

Fuck det!

I helgen ska jag iaf träffa Jonas...thank you lord! Lite snack och kaffedrickande...kanske lite spelande också!
Har inte träffat Jonas sen i ehm...Juni? WOW....I am a horrible friend!

TaaTaa!


Kommentarer
mamma

Gospelkonserten i juli var det väl annars....

2011-09-10 @ 12:14:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0